středa 16. ledna 2013

Praní látkovek

Obecně je doporučováno po použití vložku propláchnout studenou vodou, hodit do kýble s víkem ( taky do vody) a po nahromadění prádla vyprat s prádlem. Druhá možnost je ihned přeprat v ruce, usušit a znovu použít. Praní v pračce až po skončení MS. Já používám variantu číslo tři, hlavně proto, že chodím do práce. Vložku po použití uložím nasucho (bez propláchnutí) do pytlíku na vložky ,pleny a peru až večer v ruce. Nejdříve na chvíli namočí do škopíku se studenou vodou a solí na skrvny, pak vyperu. Po uschnutí opět použiju a nakonec peru v pračce. Jednou jsem je prala až třetí den a taky to šlo, ale po namočení a ručním přemáchnutí putovali hned do pračky.

Z toho ručního praní jsem měla velký strach. Použitá jednorázová vložka mi vždycky přišla docela divná,, takže při představě praní něčeho podobného mi bylo trochu špatně… Ovšem použitá látkovka , tak je úplně někde jinde. Přirovnala bych to k přeprání ušpiněných kalhotek když jsem propásla začátek a nebo se mi vložka odlepila. Takže přepírání nakonec není vůbec žádný problém.

Vložky přepetru v ruce a dám do pračky, dávám je společně s normálním prádlem, na40- 60 a občas přidám sůl na skvrny .Na přepírání jsem používala žlučové mýdlo

Žádné komentáře:

Okomentovat